Blender 2.76 PDF Manual

I need to convert the Blender manual for the Blender fork Bforartists. This has lead to this side product. The whole Blender 2.76 manual in PDF format.

Can be found in Other / Blender related / Blender 2.76 Manual as PDF

Or download it directly here:

Blender 2.76 PDF Manual, 76.3 Mb

www.reinerstilesets.de/blender/blender_276_manual_pdf.zip

Additionally it comes with the whole manual in ODT format too. Which makes the manual now editable for everybody. ODT is the format for the popular free office suites LibreOffice and OpenOffice.

Blender 2.76 Manual in ODT format , 198 Mb

www.reinerstilesets.de/blender/blender_276_manual_odt.zip

9 thoughts on “Blender 2.76 PDF Manual

  1. S. A. Robinson

    Hallo kleiner Reiner !!
    Schon soooo lange haben wir uns weder gesehen noch miteinander gesprochen.
    Ich denke sehr oft an Zell und die gute Zeit, die wir miteinander verbracht haben..!
    Hoffentlich geht es dir momentan einigermaßen und du schwindelst nicht allzu dolle.

    Wäre sehr schön, von dir zu lesen…. Liebe Grüße, Sanne

  2. Emmanoel Madei Martins

    Would you please check the links. They seem to be broken. Thank you very much.

  3. Reiner Post author

    Have it. The fix for the wrong licensing made fun here. Thanks for telling. The files are up again 🙂

  4. GNUcifer

    Wow. Danke für die Arbeit, wie immer Du das auch gemacht haben magst, vermute mal mit Drucken als PDF und danach konvertieren oder so.
    Ist auch egal, damit kann ich echt gut arbeiten.

    Nächstes Mal könntest Du es auch noch auf Deutsch übersetzen 😉

  5. Reiner Post author

    Hey GNUCifer,

    Da war viel Handarbeit am Start. Das Original ist ja html. Und das kann man sich herunterladen und weiterbearbeiten. Das Ganze auch noch nach Deutsch zu übersetzen war mir dann aber doch zu viel. Ich hoffe mal es ist dir trotzdem von Nutzen ^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *